Pożegnanie

Witam, to o lps bylo tylko chwilowe, uznałam że to zbyt dziecięce i wogóle to takie hmm, ale stoją sobie na półce, bo figurka kotka moze sobie stać co nie? Nie potrafię się tym bawić, bo co? Jest sobie figurka idzie sobie gdzies, wraca, ale zabawa, pff....

Wolę zajac się czymś profesjonalnym, tak tak, ja i Profesja normalnie co to ma być. Hmm, dziwne co nie? Ciekawe, o co mi chodziło kiedyś że te zabawki były interesujące xD jak można się tym bawić?

Według mnie zabawa to rozrywka a nie siedzenie i przesuwanie petka ręką


To co? O czym mam pisać? Zostawiam ten blog na pamiątkę xD

Życie to życie nim się trzeba zająć!
Żegnam:-P


Fioletowy słoń xD

Bye bye


Komentarze

  1. To takie słodkie że przez Nadię to piszesz ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż szkoda, nie będę cię zatrzymywać :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Emmm, co ja tu odwaliłam? Pozdrawiam 12 letnią mnie, mówi 14 letnia Nika, która bawi się figurkami. POZDRO!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga